گن ساعت شنی تاپی یا جلیقه ای برای افراد ورزشکار و مناسب برای فرم دادن به بالا تنه
نوشته شده توسط : mehran

گن ساعت شنی تاپی یا جلیقه ای برای افراد ورزشکار و مناسب برای فرم دادن به بالا تنه

در هر فروشگاه ورزشی ، کالاها به وضوح دیده می شوند و اندازه گیری نیز اضافی نخواهد بود ، زیراگن ساعت شنی لاتکس باید روی بدن بسیار محکم بنشیند. علاوه بر این ، مشاوران قادر خواهند بود به سؤالات پاسخ دهند.

چگونه تقلبی را تشخیص دهیم؟ ویژگی های بارز وجود دارد که مربوط به گن ساعت شنی کاهش وزن است:

تولید کنندگان اصلی Sportex و Adidas هستند ، و سایر محصولات ارزش توجه ندارند.
تمام درزها باید کاملاً دوخته شوند ، سطح بدون پف یکنواخت باشد. اگر سل وجود داشته باشد ، این به معنی تقلبی یا توزیع ضعیف لاتکس است. چنین کمربندی اثری خواهد داشت ، اما می تواند از تنش پاره شود.
اگرگن ساعت شنی تاپی از لاتکس ساخته شده است ، باید کشش الاستیک داشته باشد ، الاستیک باشد. اگر آن را بر روی پوست قرار داده شود ، باید احساس راحتی و اتصالات قوی ایجاد شود. در غیر این صورت ، کمربند را نباید خریداری کرد.

کمربند لاغری معادل

معادل چنین شکمبند ساعت شنی و آنالوگ آن ممکن است یک بسته بندی پلاستیکی ساده باشد. از نظر ویژگی های زیبایی شناختی ، از لحاظ ویژگی های استحکام نیز از نظر کمربند به طرز قابل توجهی پایین تر است ، از لحاظ خاصیت استحکام و انعطاف پذیری ندارد. اما اثر حرارتی چنین فیلمی به هیچ وجه از اثر کمربند پایین نیست.

با این حال ، این گزینه یک گزینه بودجه برای کسانی است که نمی توانند محصولات ذکر شده را خریداری کنند. هزینه کمربندها ی ساعت شنی از 3000 روبل شروع می شود - این میانگین ملی است ، حد هزینه 23000 روبل است (بر اساس تجزیه و تحلیل قیمت در مسکو). فروشگاه های زنجیره ای محصولات را تقریباً در سراسر کشور با ثابت کردن قیمت انواع کالاها از جمله کمربند به فروش می رسانند.

فواید گن ساعت شنی اصل  برای کسانی که تصمیم به خداحافظی از معده خود گرفته اند مشهود است. این اثر مثبتی خواهد داشت. نکته اصلی این است که اندازه گیری را بدانیم و تعقیب نکردن زیبایی به ضرر سلامتی باشد.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا

این سؤال بسیاری از دخترانی را که می خواهندقیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا را خریداری کنند ، شکنجه می کند. در این مقاله ، ما به روشنی نشان داده ایم که چگونه یک جعلی با کرست اصلی تفاوت دارد.
تاثیر گن ساعت شنی در کلمبیا اختراع شد و هیچ شرکتی که حق استفاده از این مارک را داشته باشد وجود ندارد. این جهانی است و در ترجمه به معنی "مربی کمر" است. کرست اصلی مربی کمر هر کرست است که با مشخصات زیر مطابقت دارد:

لایه بیرونی از لاتکس واقعی ساخته شده است

دارای 9 سفت کننده است

3 ردیف قلاب برای تنظیم اندازه. هر قلاب باید بخیه زده شود

خرید حضوری گن ساعت شنی

2 بند وجود دارد که می توانید کرست را در کمد آویزان کنید

با توجه به تقاضای فزاینده برای بهترین مارک گن ساعت شنی ، کلاهبرداری هایی ظاهر شده اند که می خواهند از تقلب مشتریان غیرمجاز سرمایه گذاری کنند. تحت پوشش کرست لاتکس Waist Trainer ، یک کرست منظمی نئوپرن به ارزش 200 روبل برای شما ارسال می شود. در عین حال ، موارد بسیاری وجود دارد که اندازه و رنگ اشتباه را ارسال می کنند ، حتی چنین کرست بی فایده. بررسی دقیق کرست اصلی ، اینجا را ببینید.
بنابراین ، بیایید مقایسه اصلی مربی کمر و جعلی.


مرکز پخش گن ساعت شنی

همانطور که مشاهده می کنید ، گن ساعت شنی جلیقه ای اصل ، حتی از نظر ظاهری ، بسیار بهتر از جعلی ساخته شده از نئوپرن است. و در صورت نزدیک شدن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ :)
بیایید مقایسه آنها را به تدریج و با قلاب شروع کنیم. در یک قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای  ، قلابها از فلز به رنگ نقره ای ساخته شده اند که هرگز لایه برداری نخواهند شد ، بنابراین بر خلاف یک جعلی هیچ رنگی روی آنها نیست. درمورد اندازه قلاب ، گن ساعت شنی ارزان قیمت ، آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند راحت باشند

هر قلاب به خوبی با نخ دوخته شده است. اگر جعلی را در نظر بگیریم ، پس این مشاهده نمی شود. قلاب ها کوچک هستند ، با رنگ مشکی پوشانده شده اند که با گذشت زمان لایه برداری می شود. آنها فقط با یک نخ دوخته شده اند ، که حتی با کمترین تنش می شکند.

بگذارید روی مواد گن ساعت شنی لاتکس ورزشی بنشینیم
در زیر بخش اصلی مواد کرست ورزشی را در نظر خواهیم گرفت. یک کرست مربی واقعی کمر لزوما از لاتکس ساخته شده است که روی لایه بیرونی گن ساعت شنی قرار دارد و روکش داخلی از پارچه پنبه به منظور جذب رطوبت ساخته شده است. لاتکس خواص بسیار خوبی را که دختران برای آن خریداری می کنند به کرست می بخشد ، به خوبی جلو می رود. لاتکس ضریب کششی خوبی دارد و نوعی لاستیک است.
 

خرید و سفارش اینترنتی گن ساعت شنی اصل





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: